הרצאות - ענת שפרן אור - אל האור

להזמנת הרצאות: 050-4227037

אל האור

מיסאקו מדבבת סרטים ללקוי ראייה. הם מעניקים לה משובים ש"מתקנים" את האופן שבו תיארה לעיתים ללא רגש, לעיתים ללא רגישות מספקת. היא עסוקה בתיאור עצמו והטענה שמופנית כלפיה שהיא לא מספיק מביאה את הרגש לתוך התיאור.
נאקמורי הוא אחד מלקויי הראייה שמגיב לתיאוריה של מיסאקו. הוא היה צלם מפורסם, ומנסה עדיין בשארית ראייתו לצלם את הניתן. נוצר קשר רומנטי בין השניים.

זהו סרט על הרצף הקיים בין עיוורון לפיכחון. לעיתים העיוורים פוקחים את עיניהם של העיוורים כמו דמותו של טרסיאס הנביא העיוור הפוקח את עיניו של אדיפוס וקריאון.

נוצרות כמה מערכות מקבילות הקשורות לאהבה בין בני זוג: הגבר והאישה בסרט שמיסאקו מדובבת. האהבה העזה בין הוריה של מיסאקו -האם מתקשה לחיות בלעדי בעלה שמת. הרעיון החוזר הוא הקושי להיפרד מאדם שהיה כל כך משמעותי בחייך.

סרט פיוטי, אמנותי, עם צילומים ייחודיים. סרט המנהל לאיטו, ודורש קשב גדול של הצופה. מסוג הסרטים שצריך להשקיע בצפייתם, ורצוי לראותו יותר מפעם אחת.

הבמאית היפנית היא נעמי קוואסה שביימה את הסרט "אן" המופלא. נראה שהבמאית עסוקה בפצעים אנושיים (צרעת, לקות ראייה) והאופן שבו ההיסטוריה האישית- משפחתית מעצבת את חיינו.

ייחודי. אהבתי מאוד. למרות הסגנון המאופק של הסרט יש בו אמירות המסוגלות לפתוח את בלוטות הדמעות.
לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט
לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט
לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט
לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט
לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט
לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט
© כל הזכויות שמורות לענת שפרן אור - הרצאות קולנוע שנוגעות בחיים
לייבסיטי - בניית אתרים